We've Moved! Just as Gamepedia has joined forces with Fandom, this wiki had joined forces with our Fandom equivalent. The wiki has been archived and we ask that readers and editors move to the now combined wiki on Fandom. Click to go to the new wiki.

Logan's dialogue (Fallout: New Vegas)

From The Vault - Fallout Wiki
Jump to: navigation, search
Mbox cleanup.png
Cleanup (Missing lines & generic file, might be more than one file)
To meet The Vault's quality standards, this article or section may require cleanup. Please help by improving the article.
Logan's dialogue (Fallout: New Vegas)
Game Information
NPCLogan (Fallout: New Vegas)
Technical
Data FileFalloutNV.esm
 
Gametitle-FNV.png
Gametitle-FNV.png

Full dialogue table

Dialogue file
CATEGORY TOPIC TOPIC TEXT PROMPT RESPONSE TEXT FILENAME NOTES
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic071 Can I ask you something else? Whatever. VMS44_VMS44CampSearchlight_0014EF7B_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic072 Can I ask you something else? Whatever. VMS44_VMS44CampSearchlight_0014EF78_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic074 Can I ask you something else? Whatever. VMS44_VMS44CampSearchlight_0014EF7C_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic076 Can I ask you something else? Whatever. VMS44_VMS44CampSearchlight_0014EF7D_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic078 I'll think about it. Don't think too hard, you'll hurt yourself. VMS44_VMS44CampSearchlight_0014EF79_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic080 Can I ask you something else? Whatever. VMS44_VMS44CampSearchlight_0014EF7A_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic084 Can I ask you something else? Whatever. VMS44_VMS44CampSearchlight_0014EF77_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic087 Can I ask you something else? Whatever. VMS44_VMS44CampSearchlight_0014EF7E_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic069 Nope, I'm getting out of here. Look, I'm not leaving this place 'til I have what I came for. I'll be in the storage basement if you change your mind. VMS44_VMS44CampSearchlight_0014C682_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic070 Sorry, my mistake, I'm still in. Damn right it is. Now let's get going. VMS44_VMS44CampSearchlight_0014C685_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic070 Sorry, my mistake, I'm still in. Then get your ass back into town before talking to me. I wanna know you're serious about this. VMS44_VMS44CampSearchlight_0014CC82_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic009 Goodbye. Yeah, whatever. VMS44_VMS44CampSearchlight_0014670C_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic010 Nothing, I'm just passing through. You must be crazy if you're just "passing through" this place. VMS44_VMS44CampSearchlight_0014670B_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic011 I'm hunting ghouls. Then why are you in here bothering me instead of out there hunting them? VMS44_VMS44CampSearchlight_0014670E_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic012 Why the hostility? Look, I don't need your shit. Either get out of the way or things are gonna get rough. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146707_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic022 Maybe I can help? Look if you really want to help either get the fuck out of our way or hack that damn computer over there. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F5E_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic023 Can you tell me anything about Camp Searchlight? All I know is that the whole place is filled with radiation, there are nasty creatures roaming about. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F67_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic023 Can you tell me anything about Camp Searchlight? And that my employer is paying me a pretty penny to loot it. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F67_2
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic028 Who is your employer? Some caravan company, Crimson something or other. Some old broad said they're looking to expand their business, be more competitive or some shit. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F5C_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic028 Who is your employer? I don't really care, so long as I get paid. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F5C_2
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic034 What are you looking for in the computer? The location of some radiation suits. I found an inventory list that says they should be here but I can't seem to find them anywhere. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F68_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic034 What are you looking for in the computer? The computer should know what happened to them. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F68_2
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic037 I'll check it out. Yeah you do that. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F62_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic040 I can do that. Well then, get your ass out there. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F69_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic041 I'd better get a bigger share for this. [FAILED] Fuck you. You'll get the same as everyone else. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F65_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic041 I'd better get a bigger share for this. [SUCCEEDED] Alright, fine, but you gotta bring us those suits first. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F66_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic044 Fine, I'll do it. Good, now get going. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F64_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic047 Okay. I'll be back. Just go already. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F60_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic050 Yeah, I'm ready. Good, we're going to the Police Station first. Here's the key, we'll follow you there. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F5D_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic050 Yeah, I'm ready. And just so you know, I'm not leaving town until I get what I came for. If you decide to go wandering off somewhere else, don't expect me to follow. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F5D_2
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic051 Hang on, I gotta take care of something first. Well hurry the fuck up, I don't wanna wait all day. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F5B_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic052 Can I ask you something before we go? What? VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F63_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic055 Where exactly are we going? We're gonna check out the police and fire stations. They were the buildings used the most by the NCR, so they're our best chance at good shit. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F5F_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic055 Where exactly are we going? I found the keys on one of the trooper corpses. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F5F_2
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic056 What do you hope to find? Anything that's valuable. You done with the questions yet? VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F61_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic060 Yep, I'm ready to go. It's about damn time. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146F6A_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic000 Sorry, I didn't catch your name. Name's Logan. What the hell do you want? VMS44_VMS44CampSearchlight_0014670D_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic001 <Questions> That's none of your damn business. VMS44_VMS44CampSearchlight_00146706_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic002 <Questions> Tell you what. Bring us those suits, and you can come with us while we loot the town. You can keep a share. VMS44_VMS44CampSearchlight_0014670A_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic003 <Questions> It's about damn time. You ready to go? VMS44_VMS44CampSearchlight_00146708_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic004 <Questions> Anything branded by the NCR related to weapons, computers, or radios. VMS44_VMS44CampSearchlight_001482EA_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic004 <Questions> There's gotta be more than that, keep looking. VMS44_VMS44CampSearchlight_001482EB_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic004 <Questions> Alright, we can move on now. Here's the key to the Fire Station. VMS44_VMS44CampSearchlight_001482EC_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic005 <Questions> Same stuff. Any NCR weapons, computer parts, or radio parts. VMS44_VMS44CampSearchlight_001482E7_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic005 <Questions> I'll need more than that. Keep looking. VMS44_VMS44CampSearchlight_001482E8_1
Topic VMS44CampSearchlightLoganTopic005 <Questions> Alright, thanks for the help. Time to die loser. VMS44_VMS44CampSearchlight_001482E9_1
Topic GREETING GREETING Who the fuck are you? VMS44_GREETING_00146F6B_1
Topic GREETING GREETING Shut up and keep going. VMS44_GREETING_0014CC83_1
Topic GREETING GREETING I don't know where the hell you're going but it's not the right way. Are you still in this? VMS44_GREETING_001482ED_1
Topic GREETING GREETING What do you want now? VMS44_GREETING_0014199D_1
Topic GREETING GREETING <Police Station Dialogue> VMS44_GREETING_001419A1_1

Generic dialogue file